2011. március 15., kedd

Bizonyítékok










... arra hogy senem tüntem el, sem nem halódtam meg vese/máj/epe elégtelenségben (?), mindazonáltal bizonyosságot nyert, hogy nem ártott volna legalább bejárni biológiára, akkor tán tudnám mim fájt.

Ugyhogy ejnye kedves fiatalok, ne lógjatok a gimnáziumi órákról, tanulhattok ott hasznos dolgokat (is).


Azt persze Murphynek köszönhetem, hogy mire jön a hét első munkanapja, amikor az ember lánya már orvoshoz is el tudna menni, semmi se fáj (lekopogom). Nem drága Zedi és Dyna, tényleg, nem kamuzok, mennék én ha még fájna.


Szóval azért alkottam, alkotgattam a hosszúhétvégén, több kevesebb sikerrel, ugyhogy néhány még sötétedés előtt lekapott kép.

Ja és mielőtt még elfelejteném, remélem mindenkinek jól telt a soknap szabi, meg a nemzeti ünnep, és anyukának meg Risárdnak ezúton is boldogszülinapot. :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése