2011. március 15., kedd

Játszunk!


Dyna blogján leltem a PIF játékot, aminek a lényege hogy nyertem valamit. :)

Jeee. Rmélem Dyn nem orrol meg hogy beslisszoltam az utolsó nyerő pozícióba, ugyis lesz egy éve kitalálni mivel szeretne meglepni, na meg szeret is nekem ajándékot adni.  /Ne utálj./

Ha jól értelmezem, márpedig jól értelmezem, akkor most nekünk is játszanunk kell itt a blogon, ami tök jó mert még sose csináltam ilyet, és izginek tűnik.

A szabályok pedig a következőek:


Bárki játszhat, akinek blogja van.
*Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
*Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
*A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék)

Ezt most átkopiztam, de nem teljesen értek egyet. Szemét vagyok, ha azt mondom hogy olyan is nyerhetne akinek nincs blogja? Vannak emberek akik nem feltétlenül válasszák az önkifejezés eme becses formáját mégis olvasók. Bár tudom hogy akkor ez az egéstz PIF-es lánc megszakad, ha ezt nem követeljük meg, de most komolyan... Kommenteljetek és hazudjaztok max be egy blogot.  ( Meg értitek, mi van akkor ha nem alkotói blogról van szó csak valami fun, vagy cikkezős, esetleg érnyiszatolós önelemzősről. Ő milyen ajándékot küldjön tovább?

Én szeretnék ajándékozni. Ugyhogy csak kommenteljetek. :)


Dyna neked nemér! :D Najó ér, mert énis elcsórtam egy ajándékot tőled. :)


Gyertek játszani fiúk-lányok.

4 megjegyzés:

  1. Az ötlet remekséges és nem is értem eddig máshol miért nem emelték át ezt a dolgot a filmből hisz a Fészbúk idejében tökéletes táptalajt adhatna az ilyennek. Úgyhogy nekem blogom nincs viszont FB-n vagy máshol viszem tovább a láncot szivesen :)

    CH

    VálaszTörlés
  2. Blogom nekem sincs (még, mert lusta vagyok összerakni, hehe), de FB-n én is továbbadom szívesen:)
    (és csak leírom neked: annyira de annyira tetszenek a legoékszerek, hogy hú:)

    A

    VálaszTörlés
  3. Megvan a harmadik. Nem csalok, de Niki a facebook oldalon jelezte hogy szeretne játszani, de nem tud hozzéászólást írni a bloghoz, így most én teszem meg helyette. Niki ha olvasod, nyertél te is jár az "aji", kontaktálok majd veled ezügyben.
    (Aki azt hinné - nem, nem ismrem Nikit, nincs itt semmiféle hendikepp kéremszépen. :))

    VálaszTörlés