2011. március 21., hétfő

Játék a fészbukon is


Az 50. lájkolást megünneplendő, játékot indítottam a fészbukon is, igaz vagyok annyira lassú, hogy már a hatvanat is elértük, de hát jobb ha ezt megszokjátok tőlem. Olyan vagyok mint a sánta kutya, előbb-utóbb utolérem magam. Mielőtt még belemennénk hogy mekkora hülyeség is amit az imént írtam (mellesleg tök igazatok van), rátérnék a lényegre.

Szeretném a fészbukos lájkoló-társadalomnak felajánlani a kis fagyis medált mivel:

1. szerintem hiper-cuki

2. soha az életbe nem fogok tudni újabb ilyen elemet szerezni, (ez is a saját kiherélt Paradisa szettemből való) - na ettől lesz valmai igazán egyedi.

3. még midnig hiper-cuki


ígérem az agymenésnek vége, következnek a kritériumok , amit mindent megtaláltok leírva ITT.

Azért hogy ismételhessem önmagam, itt is gyorsan leírom :

1. Lájkoljátok a facebook oldalamat (DieN Design)

2. Lájkoljátok a játékkiírás fagyis képét.

3. Osszátok meg az üzenőfalatokon.

Mindezt szerda este 20:00 óráig. Én meg valószínűleg manuálisan fogok sorsolni utána, ami egy külön kabaré lesz. /Amikor sorsolásról beszélek mindig eszembe jut egy réges-régi ominózus lottósorsolás ahol az uriember (szám és nem szánhúzó) fordítva fogta és mondta be a számot... Akinek így sem ismerős a sztori annak szívesen elmesélem egyszer, de monst nem megyek bele részletesen, mert trágárság (jobbanmondva nemiszerv) szerepel benne, és nem illik az imázsomhoz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése